Data e postimit: 2017-02-20 20:07:14
Lexime: 3320
Pablo dhe Franceska
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Pablo dhe Franceska
Autori: Malko
Shkolla: Janaq Kilica
Klasa: 10f
Qyteti: Fier
E-mail: malkoheqimaj@hotmail.com


Mbasi Virgjili I tregon Dantes hijet e Semiramisit , Kleopatres, Helenes, Paridit e Tristanit, Ai i kerkon prijesit leje Qe Te flase me nje cift shpirtrash, Te cilet vorbulla e eres I mban Te mberthyer me Njeri- tjetrin. Ata Jane Pablo Malatesta dhe Franceska da Polenta. E njohur Edhe si Franceska e Riminit , ajo Qe martuar me 1275 me Xhanxhoto Malatesten, nje zoteri I shemtuar nga Rimini , por u dashurua me vellane e Xhanxhotos , Paulon....

Vepra te ngjashme
Autori: drita lamallari · Lloji: Analize letrare · Tema: eneida
"Eneida"eshte veper epike latine,shkruar rreth viteve 29-10 p.k nga poeti romak,Virgjili dhe tregon historine legjendare te Eneas.Kjo veper i perket epokes se poemave homerike. Enea,heroi legjendar i Trojes,e braktis qytetin mes flakeve duke mbajtur mbi ...
Autori: ana · Lloji: Analize letrare · Tema: vellai
vellain tim te vetem shum e dua une me floket e arta si ngjyre floriri duani vellane o ju qe e keni mos mohoni vellane se eshte jeta per ju duaje ate tani qe e ke
Autori: nuk ka rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashurija ndaj jetes
ese per dashurine ndaj jetes dashurija eshte nje emocion pozitiv pa te cilin njeriu nuk ben dot. dashurija buron nga perkujdesja qe tregon per dike tjeter. dashurija eshte e pranishme te cdo njeri qe nga momenti kur lind. te gjithe duhet ta duam dhe ta ...
Autori: xxxxxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: forca fizike dhe ajo mendore
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren me forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te cilet krenohen me zgjuarsine e tyre. Disa mendojne se po te jesh i forte mund te zgjidhesh gjithcka disa te tjere mendojne se po te jesh i zgjuar mund te p...
Autori: Anonim!!! · Lloji: Hartim · Tema: Ta duam njeri tjetrin
Ta duam njeri tjetrin eshte dukuri, nese ne dojme njeri tjetrin dhe jemi bashk athere do te jemi shum te lumtur. Dashuria eshte nje gje shum e mir sepse ne me dashuri do te krijojm familje , pra ne duhet ta dojme njeri-tjetrin . Dashuria te prek ne piken ...
Autori: Delvina Gashi · Lloji: Fabul · Tema: gomari dhe dhelpra
Gomari veshi lekuren e luanit dhe filloi t'i trembe shtazet torollake.Kur pa dhelpren, u porpoq ta trembe edhe ate.Por, mbasi ajo pak me pare rastesisht e pati degjuar duke pellitur, i tha; Edhe une do te isha trembur, vetem sikur te mos kisha degjuar se ...
Autori: Edra Bala · Lloji: Pershkrim · Tema: Vjeshte
Shoh perreth...Parajse! Ndalem per pak, mbyll syte per te harruar gjithcka dhe degjoj feshferimen e eres qe deperton embel mes flokeve te mi, qe rrotullohet rreth meje, me perqafon lehte e kerkon te vallezoje me mua! Eci! Kenges se furishme te eres pak ng...
Autori: Fiona Ajrullaj · Lloji: Hartim · Tema: Nente vjet kaluam bashke
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle njesoj si vjen nje foshnje ne jete,erdha pa ditur se si eshte jeta shkollore,erdha me nje fletore me flete te pashkruara,erdha per t'ia arrire qellimit,erdh...
Autori: XHINA · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: DY PERSONAZHE ME NGJASHMERI SHPIRTERORE POR ME KONTRASTE FIZIKE
NJE SHPREHJE E DEGJUAR THOTE QE DO TE THOTE MOS E SHIKO NGA PAMJA POR NGA BRENDESIA,SE CFARE PERMBAN CDO FAQE E KETIJ LIBRI.KJO GJE VLEN EDHE PER KUAZIMODON,NJE KAMBANAR I THJESHTE DHE SHUME I SHEMTUAR NE SYTE E CDO NJERIU.ISHIN PIKERISHT PAMJA E TIJ FIZI...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese per familjen
Familja ime perbehet nga 5 persona, une babi , mami, dhe 2 motrat .Ato jane personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mba...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy familje fshatare Tuvaket dhe Valinet. Ata punonin egersisht me token jopjellore per te siguruar jetesen e tyre modeste. Te dyja familjet kishin secila nga kater...
Autori: bilal xhaferri · Lloji: Fabul · Tema: flitet per kryengritjet e medha illire te viteve 6-9 me sakt flitet per kohen ilire
Iliada Iliada qe eshte nje nder veprat me te njohura Homerike ngerthen ne vete kenget. mbi luften legjendare te Trojes. Sipas Legjendes shkaktar kryesor i kesaj lufte ishte nje gosti perendish ku nuk ftohet perendesha e grindjes, nga zemerimi ajo ...
Autori: homeri · Lloji: Fabul · Tema: tema kryesore eshte odiseu dhe familja e tij
Iliada Iliada qe eshte nje nder veprat me te njohura Homerike ngerthen ne vete kenget. mbi luften legjendare te Trojes. Sipas Legjendes shkaktar kryesor i kesaj lufte ishte nje gosti perendish ku nuk ftohet perendesha e grindjes, nga zemerimi ajo...
Autori: Dritana hida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dite dimri
Erdhi stina Ku te gjithe e shijojne dhe sigurisht e pelqejne.Ajo Ku mbulon cdo rruge te qytetit me nje pelhure te mendafshte dhe m ngjyren karakteristike te saj.Tashme ndodhem ne dritaren e dhomes sime...po shikoj kete bardhesi mahnitese e cila po me mbus...




Komentet e fundit!

Emri: Ardi
Email: Ardi.neza2233@gmail.com
Komenti: Meso per heret e tjera



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com